گيس گلاب




Sunday, August 10, 2003

احتمالا خيلي‌ها مثل من از كتابهاي علمي - تخيلي خوششون مياد. چند وقت پيش يه لينكي دادم به سايت بعد هفتم كه دوستاي تخيلي نويس جمع شدن اونجا و كارهاي جالبي مي‌كنن. يكي از كارهاشون كتاب پنجم هري پاتر بود كه من زياد ازش خوشم نمي‌ياد. راستش فكر مي‌كنم شايد اگه 20 سالم بود برام كتاب جذابي مي‌شد يا اگه مثل بعضي‌ها دنبال اين بودم ببينم توي دنيا چي‌ پرفروش مي‌شه تا من هم اون رو اثر بزرگ هنري قرن اعلام كنم.
اما دوستان تخيلي نويس و مترجمين آثار علمي - تخيلي اين سايت براي هر سليقه‌اي چيزي دارن. كتاب «راز داوينچي» كار جديديه كه شروع كردن و تا حالا 5 بخشش ترجمه شده. به ترجمه آقاي حسين شهرابي و خانوم سميه گنجي و البته ويراستاري آقاي وحيد بهلول كه هري پاتر5 رو ترجمه كرده بود. من كه تا حالا از اين كتاب خيلي لذت بردم. گرچه هنوز داستان اصلي خيلي مشهود نيست اما به اندازه كافي گيرا هست كه آدم رو دنبال خودش بكشه.
اگه دوست داشتيد بريد و دريافتش كنيد و لذت ببريد و به جون عوامل گردآورنده‌اش (از جمله من كه معرفي كردم) دعا كنيد.



Home